ORTASH

بازاریابی و مهندسی شبکه های اجتماعی متناسب با جامعه هدف ما . حسین زینی وند

آموزش تجارت الکترونیک|استراتژیست و مشاور کسب و کار

حسین زینی وند مجری و مشاور پروژه های تجارت الکترونیکی ، استراتژیست کسب و کار ، مدرس دوره های حرفه ای تجارت الکترونیکی و بازاریابی و سخنران حرفه ای تجارت الکترونیک

کتاب “بازاریابی محتوایی شبکه های اجتماعی برای کارآفرینان …

توضیح و دانلود کتاب بازاریابی محتوایی شبکه های اجتماعی – مناسب کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، صاحبان کسب و کار، علاقمندان به بازاریابی آنلاین رسانه های اجتماعی

بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی اموزشگاه ایده …

درباره دوره. در این دوره که بخشی از دورۀ جامع مدیریت تبلیغات است، یاد می‌گیرید که چگونه با به‌کاربردن اجزای مختلف شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از این سیستم هوشمند در راستای اهداف بازاریابی و فروش شرکت‌تان استفاده کنید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی | بینهایت | آژانس تبلیغاتی

شبکه های اجتماعی ابزاری برای بدست آوردن ترافیک و توجه مخاطبان به برند شما هستند که نحوه ی فعالیت شما در آن معرف برند شماست. خدمات بازاریابی محتوا در شیراز

بازاریابی در شبکه های اجتماعی و مسئله فعالیت اجتماعی …

در این مقاله هدف اصلی بررسی ماهیت هشتگ و سپس بررسی کاربردهای آن در زمینه ساماندهی کمپین های اجتماعی است. واکاوی این امر همراه با مشاهده نقش آفرینی برندها در فعالیت اجتماعی و کمپین های مدنی به خوبی نقش تازه کسب و کارها و …

دوره آموزشی بهینه سازی بازاریابی شبکه های اجتماعی > آکادمی …

آمیخته بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را تکان دهید و دیدگاهی جدید در محتوای خود، مخاطبان، برنامه ریزی ها و استراتژی خود وارد کنید. در این دوره یاد می گیرید چطور آن چیزی را که برای شما نتیجه می دهد آنالیز نمایید و آن …

برچسب‌ها:, , , , ,