ORTASH

نحوه تنظیم اسناد در دفتر اسناد رسمی..

دانلود مقاله نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی

۱- ثبت کردن اسناد مطابق مقررات قانون. در دفاتر اسناد رسمی ابتدا اسناد در اوراق مخصوص تنظیم و سپس در دفتر سردفتر ثبت می شوند و سران دفاتر موظف به رعایت مفاد این بند می باشند. خلاصه معامله تنظیم شده در دفاتر اسناد رسمی در اسناد قطعی غیر منقول توسط متصدیان دفاتر املاک اداره ثبت …

قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی و آیین نامه …

ماده ۱ ـ دفاتر اسناد رسمی مکلفند قبل از تنظیم سند رسمی انتقال عین اراضی و املاک اعم از قطعی، شرطی، هبه، معاوضه، صلح، وقف و وصیت، مطابقت مشخصات ملک و مالک (مندرج در سند مالکیت) با دفتر املاک و بازداشت نبودن ملک را از اداره ثبت اسناد …

شرحی بر قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی و آیین …

همچنین در ماده 18 ق.د.ا.ر.ک مصوب 1354 نیز مقرر شده است که کلیه اسناد باید در دفاتر اسناد رسمی و در اوراق مخصوص این کار تنظیم و به ثبت برسند و مطابق ماده 48 ق.ث. هر سندی که مطابق مقررات باید به ثبت برسد …

نحوه اصلاح اشتباه در تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی …

به این ترتیب و با توجه به خلأ قانونی در خصوص نحوه عمل دفاتر اسناد رسمی در قبال اشتباهات در اسناد و با استفاده از قواعد فقهی و حقوقی مذکور و با توجه به وحدت ملاک در خصوص اشتباهات در ثبت املاک، با عنایت به تقسیم ‌ بندی اجمالی اشتباهات به دو گروه اشتباهات غیرمؤثر و جزئی و قلمی از …

قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی (و آیین‌نامه …

2/2/2019 · رابعاً: ماده ۷ آیین‌نامه ق.ت.ت.ا. مقرر داشته است: « ادارات و سازمان‌های مذکور در بندهای ذیل ماده ۱ قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی مکلفند هنگام تقاضای ذی‌نفع و یا ارائه استعلام دفتر اسناد رسمی، گواهی وصول تقاضا یا استعلام، حاوی پلاک ثبتی ملک مورد استعلام را به …

تحقیق نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی | hot

تحقیق نحوه تنظیم اسناد; تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی; نحوه تنظیم اسناد; تحقیق دفاتر اسناد رسمی; تاریخچه تنظیم اسناد; تاریخچه دفاتر اسناد رسمی; اسناد رسمی; تنظیم اسناد; دانلود تحقیق; تحقیق رشته حقوق

دانلود تحقیق نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی – فراپروژه

مشخصات فایل نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی. عنوان: نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : ۱۷۰ حجم فایل : ۸۶ کیلوبایت. بخشی از تحقیق نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

نحوه تنظیم وصیت نامه در دفاتر اسناد رسمی | گروه وکلای …

9/26/2019 · چگونگی تنظیم وصیت نامه و ثبت آن در دفاتر اسناد رسمی نیازمند داشتن قوانین و قواعد خاصی می باشد و هم چنین طبق مطالب که در قوانین اسلامی داشتن وصیت نامه برای هر شخصی مستحب است زیرا با نوشتن و ثبت کردن آن می تواند از اتفاق افتادن برخی از مواردی که بعد از فوت فرد …

آیین نامه قانون دفاتر اسناد رسمی – دفتر اسناد رسمی ۷۷۸ …

باب اول – در تنظیم اسناد و ثبت آن . ماده ۱۶ – هیچ سندی را نمی توان تنظیم و در دفتر اسناد رسمی ثبت نمود مگر آن که موافق با مقررات قانون باشد.

برچسب‌ها:, , , , , , ,